torstai 29. marraskuuta 2012

Sä oot tärkein mun esikuvistain










Nää kuvat ei oo missään järkässä sitte :)

Joo mut tännekkää kirjottanu vuoteen ? :DD jote kelasin et nyt ois aika

Joo tos marraskuus oisko 10 tai joku tommonen päivä oli Jokerit - Ässät ni päätin sitte ottaa kuvan Jopen (Joel Armia <3<3<3) :D Joo sitte toi Manelius kuva o otettu 20.11 pelatusta Jokerit - Kärpät ja Teuvo Teräväisen fanihaastattelu kuva taasen 22.11 (: Sen tää nua muistan. Olin tossa ma-ke Riihmäel hoitamassa mummin koiraa nimeltää Patu (Patu III), oli kyl aika nastaa vaikka tiistaina vähä tää nukkumaa meno venähti... 2.30 pelaan Simsiä(sims 2 lemmikki elämää) ja kuulen jonku kolahduksen ja menin kattoo et mitä tapahtu no Aamuposti tuli (: sit pelasin viel 2 h ja aattelin sitte laittaa puol 5 valot päälle et nään missä koira nukkuu etten hyppää sen päälle. No kuuluu hirvee *POKS !* ja tottakai suojaudun kui ois pommi räjähtäny. Luulin et lamppu vaan palo sitte joskus 11 aikaa ku herään ni eka 11.15 soittaa puhelinmyyjä joka haluu myydä mulle d-vitamiinia kyselyn jälkee :D sitte 11.30 lankapuhelin alkaa soimaan (iha oikeesti kuka soittaa lanka puhelimeen !?) siel on toinen puhelinmyyjä "hei" "*nimi* täältä seitsemän päivää lehdestä päivää !" "okeii ?" "oisko armo paikalla ?" "no ei kyllä nyt ole " "oikei soitan myöhemmin hei hei" "hei" siitä ei sitte enää kuulunu :DD

Huomasin juuri että oon päivittäny viimeks joku kuukaus sitte mutten siltikään oo ilmottanu et oon alottanu Salibandyn :D mut nytpä kerroin pelaan siis Tapanilan eräs tarkemmin B2:sessa numerolla 24 (: Jos haluu voi tulla kattoo pelei seuraavat on 15.12 kello 12 ja kello 18 :))

edit// AINII LÄHETIN JOSKUS LOKAKUUS FANI KIRJEEN LARS VOLDENILLE ! NI SE VASTAS !!!!!! KUOLIN. TOSIN SE KIRJOTTI SEN VASTAUKSEN SAMAA PAPERII MIHIN MÄ MUN KIRJEEN... :DDDDDD <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti